Bu Blogda Ara

16 Ağustos 2009 Pazar

İMKB YANLIŞ SATIŞ

Sizce herkes saf yerine koyulabilir mi ? Türkiye de yaşıyorsanız evet. Neden mi ? Yanılmıyorsam geçtiğimiz Perşembe yada Cuma günü Reysaş Lojistiğin %10 payına sahip olan ortak hisselerin tamamını bir işlemle sattı ve sonra döndü İMKB ye ben yanlış bir tuşa  bastım dolayısıyla satış iradem dışında gerçekleşti işlemi iptal edebilir miyiz diye sordu. İMKB hemen cevapladı yapılan satış geri alınmaz. 

Satan dostumuzun gazetelere demeci ……milyon TL zararım var şirketim elden gitti. Vah vah adamcağıza teknolojiye yenildi bir tuş püf şirket gidivermiş!!! Şimdi ben soruyorum %10 luk bu hisseye tanınmış özel bir imtiyaz var mı ? kardan pay vb gibi.
Siz bilirmisiniz %1 lik alım satım  İMKB ye bildirilmek zorunda eğer mevcut ortak borsada satış yapacaksa bunu da önceden İMKBye bildirmek zorunda.Hal böyle olunca hisse fiyatı birden düşmesin yatırımcılar aman burada bizim bilmediğimiz  birşeymi var tedirginliğine kapılmamamaları için  satmayı düşünen ortak önümüzdeki 6 ay 1yıl 3yıl gibi süre koyarak bu bildirimi yapar.

Ey İMKB ey SPK bu kurallar niçin var doğru yada yanlış düğmeye bastı arkadaş  şimdi kendinize sorun kuralınız nasıl delinirmiş diye sonra üşenmeyin Reysaş hisselerinin bu yılki geçen yılki performansına bakın piyasa değerinin gelişmesini izleyin. 

Hisseyi  satan, Medya, İMKB, SPK vazgeçin bizi saf yerine koymaktan!!!

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder