Bu Blogda Ara

17 Nisan 2010 Cumartesi

ÇOĞULCU DEMOKRASİ


Dün akşam uzunca sayılabilecek bir ayrılıktan sonra sevgili ülkeme döndüm,allahtan internet gibi bir harika şey varda gelişmeleri takip edebildim ve hatta multi media uygulamaları sayesinde cep telefonumdan haberleri canlı olarak izleme şansım oldu. 

Geçmişte bir iş seyahatine gittiğimde sekreterim her sabah günlük haberleri derler ve kaldığım otele faks olarak gönderirdi aman allahım dünya ne kadar hızlı değişmiş derken Sn.Cumhurbaşkanı Abdullah Gül beyefendinin "Çoğulcu demokrasilerde Anayasa ve Yasalar değişirken her zaman consensus(Uzlaşma) olmaz" dediğini televizyonda dinledim ve irkildim evet dünya çok hızlı değişmişti,Devletin ve Milletin bütünlüğünü temsil eden makamın şu anki sahibi dünyanın bu değişimine Demokrasiye yeni bir bakış açısı getirerek önemli bir katkıda bulunmuştu.

Peki o zaman ben niye irkilmiştim? cevabı gayet basit Demokratik ülkeler değişim adına bu katkıyı benimser diye irkildim zira bizde Demokrasi olmadığı için zaten mesele yok.!!!

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder