Bu Blogda Ara

23 Mayıs 2010 Pazar

AR DAMARI

Bugün,29 Nisan Perşembe Hürriyet Gazetesinin ekonomi bölümünde bir açılış törenine ait bir fotoğraf ve bir röportaj vardı,Sn Aydın Doğan,Sn Kadir Topbaş ve Sn.İmre Barbanbek. Hürriyet Pazarlama ve D-Yapı ortak girişimi olan Auto Mall kompleksinin açılış kurdelesini kesiyorlardı.

Kişiliğini bana göre çok önce kaybetmiş olduğuna inandığım için Hürriyet Gazetesi okumam bir arkadaşım getirdi ve gösterdi,işin iç yüzünü de bildiği için Tufan Bey "sen yıllar önce caddelerdeki oto galerileri gün gelecek kalkacak deyip bu projeye yol vermiştin bunlar hala senden besleniyorlar" dedi , ben sadece tebessüm ettim bunun üzerine arkadaşım "niye tebessüm ediyorsun A dan Z ye senin eserin olan bu proje de kurdeleyi kesen sen olmalıydın oysa davetli bile değildin" diye devam etti.

 Ben tebessüm ediyorum zira bütün iş yaşamım boyunca ar damarı çatlamış bir çok insan gördüm ama böylelerine hiç rastlamamıştım onun için tebessüm ediyorum dedim.

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder