Bu Blogda Ara

27 Ağustos 2014 Çarşamba

SORULAR VE CEVAPLAR- 2014

SORU

2009 yılındaki soru-cevapların üzerinden 5 yıl geçti bu süre zarfında neler yaptınız

CEVAP
Bu soruya cevap vermeden 2007-2009 arasından biraz bahsedeyim 2007 Mart ayında Esas Holding de yönetim kurulu üyesi olarak göreve başladım ancak kısa sürede fark ettim ki Doğan Holding teki son zamanlarımda içine düştüğüm alkol bataklığına iyice saplanmışım düzenli olmayan bir şekilde 15 er günlük programlarla bağımlılık tedavisi almaya başladım ancak başaramadım. 2008 yılı haziran ayında 3 haftalık bir tedavi için İngiltere ye gittim ancak yine başaramadım ve 2008 yılı kasım ayında Esas Holding teki görevimden ayrılarak ve bu kez kararlı olarak İstanbul daki bir bağımlılık merkezinde 2009 mart ayına kadar yatarak tekrar tedaviye başladım ve bu kez başardım o günden beri "temizim" 

İnişli çıkışlı yaşadığım bu süreç benden maddi manevi çok şey götürdü ve en önemlisi dostlarıma karşı güven erozyonuna uğradım ki bunu geri getirmek hiçte kolay değil.!

2009 mart ayından sonra tekrar kendi işime odaklandım Ankarada bir üniversiteye 25 milyon dolarlık bir finansman temin ettim, Katar Dohada bir Türk firmasının, Kazakistan Karagandada bir Kazak firmasının yeniden yapılanmasını organize ettim , muhtelif üniversitelerde seminerler verdim.Bunlar beni tekrar yaşama döndürürken 2014 mart ayında şah damarı tıkanmasına bağlı olarak sol tarafıma inme geldi bir dizi operasyondan sonra fizik tedavi süreci başladı halen devam ediyor eskisi gibi olmasa da epey toparlandım.

2015 yeni bir başlangıç olacak "durmak yok yola devam"...

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder