Bu Blogda Ara

15 Kasım 2009 Pazar

HALİL CİBRANDAN SEÇMELER 2

Kırmızı Toprak 

Ağaç adama dedi ki "Köklerim kırmızı toprağın derinliklerindedir,sana meyve sunacağım"ve adam ağaca dediki"Ne denli benziyoruz birbirimize benimde köklerim kırmızı toprağın derinliklerindedir ve kırmızı toprak sana  meyve sunma gücü verirken bana da senin sunduklarını şükranla karşılamayı öğretiyor"

Deli 

Birgün tımarhaneye bir arkadaşımı ziyarete gitmiştim,bahçede bankta oturmuş adeta bir huşu içinde masmavi gökyüzünü seyre dalmış genç bir delikanlı dikkatimi çekti usulca yanına iliştim ve sordum"Neden buradasın?" Delikanlı ne kadar da yersiz bir soru ama yinede cevaplayacağım dedi ve "Babam beni kendi kopyası yapmak istiyordu keza amcamda,annem bende görkemli babasını görmek istiyor ablam ise benim için en iyi örneğin uzak denizlerin yolcusu olan kocasının olduğunu söylüyordu,ağabeyim ise kendisi gibi sporcu olmam gerektiğine inanıyordu tıpkı kendisi gibi,ve öğretmenlerim felsefe doktoru,hukukçu,müzisyen yani benim aynadaki kendi yansımalarının olmam gerektiği konusunda kararlıydılar"
 Buraya bu nedenle geldim  huzuru buldum ve hiç olmazsa kendimi bulabiliyorum,ve ekledi peki sen neden buradasın?"Bir dostumu ziyarete geldim" desene " Sende duvarın ötesinde yaşayan delilerden birisin."

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder