Bu Blogda Ara

7 Kasım 2009 Cumartesi

HALİL CİBRAN’dan SEÇMELER 1


1- EVLİLİK NEDİR
Yüreklerinizi birbirinize bağlayın ama biri ötekinin saklayıcısı olmasın.Çünkü ancak hayatın elidir yüreklerinizi saklayacak olan.Hep yan yana olun ama birbirinize fazla sokulmayın,çünkü tapınağı taşıyan sütunlarda birbirinden ayrıdır.

ÇÜNKÜ BİR SELVİ İLE BİR MEŞE BİRBİRİNİN GÖLGESİNDE YETİŞMEZ.

2- KUM
Bir adam diğerine dediki"uzun zaman önce,sular yükseldiğinde asamın ucuyla kumun üstüne bir satır yazmıştım;insanlar hala durup omu okurlar ve hiçbir şeyin onu silmemesine özen gösterirler"
ve öbür adam"Bende bir zamanlar kumun üzerine bir yazı yazmıştım,ama sular alçalmıştı engin denizin dalgaları onu sildi geçti."
Ama söyle bana sen ne yazmıştın? İlk adam cevapladı.Şunu yazdım "ben var olanım" ya sen ne yazmıştın?
 Diğer adam cevapladı"Ben bu ulu okyanusun bir damlasıyım sadece"

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder