Bu Blogda Ara

20 Şubat 2010 Cumartesi

HAYATA DAİR 2


Hepimiz zaman zaman kendimizle ilgili muhasebe yaparız ve bu ağırlıkla nerede yanlış yaptık biçiminde olur.

Bir Brezilya seyahatim sırasında Dalaylama ile aynı uçakta uçmak nasip oldu bir sıra önümde oturuyordu tek başına her zamanki sade kıyafetinin içinde.!! Yanına gittim ve konuşmak için müsaade istedim büyük bir tevazu içinde yanındaki yeri gösterdi bende kendimi tanıttıktan sonra şu soruyu kendisine yönelttim.
 Cevap hepimizin bildiği ama düşünmediği bir şekilde geldi."Yanlış ve doğru ikiz kardeş gibidirler ve birbirlerinin gölgesidirler nasıl ki dünya güneşin çevresinde dönüyorsa onlarda birbirinin çevresinde dolanıp dururlar niçin neden nasıl diye sorgulamak yerine bir de şöyle düşünmeyi dene" "Geçmiş tedavülden kalkmış para gelecek verilmiş senet bugün ise nakit paradır"sonra gözlerini kapatıp sessizliğe büründü usulca yanından kalkıp yerime geçtim ne kadar haklıydı o an o üç cümle hayata bakış açımı değiştirivermişti.!!!

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder