Bu Blogda Ara

20 Şubat 2010 Cumartesi

HAYATA DAİR 3


Birgün bir mong(budist rahip) ile sohbet ediyorduk,benim yuvarlak gözlüklerim,dazlak kafam ve bembeyaz kıyafetim ilgisini çekmiş ve benim Dalaylamayı andırdığımı söylemişti.

Herkes bundan onur duyar bende duydum,o bir mong olabilmek için yıllarını vermiş üstelikte teoloji doktorasına sahipti bense kendi halinde bir adam.

Bana Budayı ve Budizmi saatlerce anlattı ben usanmadan ve hiç kesmeden dinledim,anlattıkları benim bildiklerimin % 10 bile değildi.Mong sabırla dinlemem karşısında hafif bir şaşkınlıkla böylesi dinlemeyi nerede öğrendiğimi sordu.Bense tam ingilizceye çeviremesem bile mealen şu cevabı verdim."Kamil insan olmayan insana olmaz aşina Men ariften bilmeyen irfana olmaz ayna"

 Sonrasımı hale iki iyi dostuz ama bilmez bendeki sırların kaynağını.!

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder